Freya není jen mobilní aplikace pro řidiče. Je to také přehledný a odkudkoliv dostupný portál pro manažery / dispečery / zákaznický servis, kde máte všechny aktuální trasy pod drobnohledem.
Po dokončení optimalizace můžete přímo z aplikace Tasha nebo vlastně odkudkoliv přes API odeslat naplánované trasy. Řidič tak přesně ví, co ho ten den čeká a dispečer či manažer může sledovat aktuální polohu všech řidičů, procento doručení zakázek, případně důvody nedoručení.
Zjednodušení práce řidičům a dokonalou kontrolu nad tím, co se právě teď kde děje. Freya vám umožní flexibilně reagovat na požadavky vašich zákazníků bez zbytečné byrokracie, desítek e-mailů či dokonce tištěných instrukcí. Vyzkoušejte demo už dnes.
Snížení nákladů na komunikaci dispečer-řidič a řidič-zákazník, konec papírování.
Podrobný seznam objednávek v optimalizovaném pořadí.
Perfektní přehled o stavu úkolů, časová a geolokační stopa, automatický zápis času a souřadnic úkonů, kniha jízd.
Možnost připojení fotografií k zakázkám, např. dokladů o předání či poškození zboží.
Pro naskladnění a vyskladnění zakázek včetně notifikace, pokud se snažíte vyskladnit nesprávný balíček.
Rychlé spuštění Seznam mapy, Google Maps, Waze, Apple Maps, HERE WeGo, Sygic a dalších navigačních aplikací.
Díky průběžné aktualizaci stavu zakázek můžete ze svého systému odesílat protokoly, dodací listy či faktury ihned po doručení.
Nastavení vlastních formulářů s možnostmi: – jen pro čtení, – editace řidičem povinná pro dokončení úkolu*, – editace řidičem dobrovolná.
Za používání aplikace Freya platíte měsíční poplatek podle rozsahu služeb a počtu účtů (uživatelů/mobilních zařízení).
S verzí Start můžete začít jezdit ještě dnes. Má všechno, co potřebujete pro efektivní řízení rozvozu. Pro podporu QR a čárové kódy či platby kartou zvolte verzi Premium.
O všechno se postaráme, ovládání vysvětlíme.
Účet vám vytvoříme vzdáleně. Aplikaci do mobilů si stáhnete z Google Play. Správu uživatelů si děláte sami.
Freya navazuje tam, kde Tasha končí. Propojení nechejte na nás. Pokud potřebujete propojení s jiným systémem, na vyžádání pošleme odkaz a přístupové údaje ke Swagger dokumentaci.
Díky promyšlenému a jednoduchému designu není třeba žádné školení pro řidiče, používání je zcela intuitivní. Uživatelé portálu se naučí s ním pracovat během pár minut.
Dva účty pro řidiče, a účet pro dispečery, manažery a call centrum. Vyzkoušejte a v klidu se rozhodněte.
Volejte 775 865 185 nebo použijte chat.