Freya
Freya není jen mobilní aplikace pro řidiče. Je to také přehledný a odkudkoliv dostupný portál pro manažery / dispečery / zákaznický servis, kde máte všechny aktuální trasy pod drobnohledem.
Po dokončení optimalizace můžete přímo z aplikace Tasha nebo vlastně odkudkoliv přes API odeslat naplánované trasy. Řidič tak přesně ví, co ho ten den čeká a dispečer či manažer může sledovat aktuální polohu všech řidičů, procento doručení zakázek, případně důvody nedoručení.
Co Vám přináší Freya
Zjednodušení práce řidičům a dokonalou kontrolu nad tím, co se právě teď kde děje. Freya vám umožní flexibilně reagovat na požadavky vašich zákazníků bez zbytečné byrokracie, desítek e-mailů či dokonce tištěných instrukcí. Vyzkoušejte demo už dnes.
Přínosy pro manažery
- Podrobná data k vyhodnocení výkonnosti řidičů a nákladovosti tras
- Lepší zákaznický servis
- Zvýšení kapacity dispečinku
- Kontrola nad vlastními i externími dopravci
- Podpora autonomního plánování
- Automatizace fakturace
Přínosy pro dispečery
- Informace o doručených a nedoručených zakázkách
- Sledování průběhu odchylek tras
- Aktuální poloha vozidel
- Přehled nad svozem obalů
- Přehledy nad časy vykládky / nakládky
- Možnost okamžité aktualizace trasy
Přínosy pro řidiče
- Rychlý kontakt na dispečink, zákazníka, SMS zprávy vlastní i z šablon
- Platba kartou přes telefon
- Itinerář trasy, seznam zákazníků a položek k doručení / vyzvednutí
- Digitální předávací protokoly včetně fotek a podpisů
- Naložení a výdej přes EAN / QR kód
- Propojení s preferovanou mobilní navigací
Jak Freya funguje
- Naplánované trasy lze přes restAPI poslat odkudkoliv nebo je možné je vytvořit přímo v portálu*
- Vše, co je vidět v portálu, má dostupné i řidič
- V případě výpadku dat u řidiče mobilní aplikace vše ukládá do offline režimu a odesílá okamžitě po připojení
- Aktualizované informace o stavu zakázky lze průběžně stahovat přes API do vašeho systému a umožnit tak např. okamžité odeslání faktury klientovi
- V případě výpadku dat u řidiče mobilní aplikace vše ukládá do offline režimu a odesílá okamžitě po připojení
- Mobilní aplikace je dostupná přes Google Play a je možné ji nainstalovat také přímo do Smart platebních terminálů
- Portál je optimalizovaný pro všechny běžné prohlížeče
8 hlavních důvodů pro Freyu
Úspory
Snížení nákladů na komunikaci dispečer-řidič a řidič-zákazník, konec papírování.
Kompletní přehled úkolů
Podrobný seznam objednávek v optimalizovaném pořadí.
Záznam činností
Perfektní přehled o stavu úkolů, časová a geolokační stopa, automatický zápis času a souřadnic úkonů, kniha jízd.
Fotodokumentace a podpis klienta*
Možnost připojení fotografií k zakázkám, např. dokladů o předání či poškození zboží.
QR/bar kódy*
Pro naskladnění a vyskladnění zakázek včetně notifikace, pokud se snažíte vyskladnit nesprávný balíček.
Navigace do cíle
Rychlé spuštění Seznam mapy, Google Maps, Waze, Apple Maps, HERE WeGo, Sygic a dalších navigačních aplikací.
Automatizace reportů
Díky průběžné aktualizaci stavu zakázek můžete ze svého systému odesílat protokoly, dodací listy či faktury ihned po doručení.
Personalizace
Nastavení vlastních formulářů s možnostmi: – jen pro čtení, – editace řidičem povinná pro dokončení úkolu*, – editace řidičem dobrovolná.
Cena
Za používání aplikace Freya platíte měsíční poplatek podle rozsahu služeb a počtu účtů (uživatelů/mobilních zařízení).
Verze Freya Start
S verzí Start můžete začít jezdit ještě dnes. Má všechno, co potřebujete pro efektivní řízení rozvozu. Pro podporu QR a čárové kódy či platby kartou zvolte verzi Premium.
Jak Freyu implementovat
O všechno se postaráme, ovládání vysvětlíme.
Pohodlná instalace
Účet vám vytvoříme vzdáleně. Aplikaci do mobilů si stáhnete z Google Play. Správu uživatelů si děláte sami.
Hladké propojení se systémem Tasha
Freya navazuje tam, kde Tasha končí. Propojení nechejte na nás. Pokud potřebujete propojení s jiným systémem, na vyžádání pošleme odkaz a přístupové údaje ke Swagger dokumentaci.
Zaškolení
Díky promyšlenému a jednoduchému designu není třeba žádné školení pro řidiče, používání je zcela intuitivní. Uživatelé portálu se naučí s ním pracovat během pár minut.
Měsíční test s ostrými daty zdarma
Dva účty pro řidiče, a účet pro dispečery, manažery a call centrum. Vyzkoušejte a v klidu se rozhodněte.
Máte otázky?
Volejte 775 865 185 nebo použijte chat.