Tasha

Úspěšný český software pro plánování dopravy a optimalizaci tras rozvozů, svozů, převozů a jejich kombinací (next day delivery). Plánování dopravy je naše specialita, Tashu využívá přes 100 firem v 10 zemích světa.

Šetří až 20 % dopravních nákladů.

digitální ilustrace programu Tasha

Komu je Tasha určena

Všem, kdo něco někam vozí. Není podstatné, jestli vlastními pickupy, kamiony nebo pomocí externích dopravců. Plánování dopravy a důraz na něj je klíčový z důvodu snížení nákladů.

ikona muž

Přínosy pro management

  • Snížení dopravních nákladů
  • Lepší přehled o stavu dopravy
  • Okamžitá analýza rentability položek, zakázek, zákazníků, tras a vozidel v čase
  • Zvýšení kapacity dispečinku
  • Maximalizace jeho výkonu a spolehlivosti
  • Snazší zastupitelnost
ikona muže se sluchátky

Přínosy pro dispečery

  • Rychlejší a efektivnější plánování dopravy
  • Rozsáhlé možnosti individuálního nastavení
  • Možnost předpřípravy tras
  • Jednoduché manuální doplnění jednotlivých rozvozů a svozů
  • Perfektní přehled o zakázkách a vytížení vozidel
  • Okamžitá zpětná vazba na jakoukoliv změnu v plánu
  • Menší stresová zátěž
ikona člověka s volantem

Přínosy pro řidiče

  • Kompletní průvodce trasou v mobilním telefonu
  • Personalizované exporty tras
  • Seřazení zakázek už při expedici zboží
  • Kvalitní odhady dob přejezdů
  • Přesnější navigace
  • Snadná komunikace se zákazníkem
  • Více klidu na řízení vozidla
ikona poštovních zásilek Zásilkové služby
ikona vozíku s balíkem Velkoobchody
ikona jablek v bedně Výrobci potravin
ikona odpadkového koše Odpadové firmy
ikona trasy Distributoři
ikona nákupního vozíku E-shopy

Jak Tasha funguje

Zdroj dat

Tasha čerpá data z firemních informačních systémůHelios, Pohoda, SAP, Premier, K2, Money, Baris, Abra, Cezar, Sofix a další pomocí API, databázového dotazu nebo datových souborů a denně aktualizovaných mapových podkladů.

Sestavování tras

Tasha při plánování zohledňuje libovolné kapacitní údaje: hmotnost nákladu, rozměry/objem nákladu, počet palet/beden, ložnou plochu vozidla, užitečnou hmotnost vozidla, nutnost přiřazení konkrétního vozidla určitému druhu zboží (suché, chlazené, na paletách, auto s čelem apod.), platové tarify a jízdní styl řidičů, individuální časová okna zákazníků, prioritu zásilky, aktuální omezení na trase a desítky dalších parametrů.

Výstupy

Programovým výstupem jsou optimální plány linek v souladu s pravidly AETR, tiskové reporty a sestavy nastavitelné na míru pro váš sklad a řidiče, kompletní podklady pro fakturaci dopravy externím dopravcům a podklady pro pokročilé ekonomické a logistické analýzy. Důležité informace o zakázce a trase včetně odkazů na navigační služby snadno odešlete do e-mailu nebo do mobilní aplikace řidiče. Ekonomické přehledy a výstupy lze okamžitě exportovat do PDF nebo Excelu a rovněž odeslat.

  • Tasha skvěle vytěžuje vozidla, nachází nečekané rezervy, předchází málo zjevným ztrátám.
  • Snižuje dopravní náklady v průměru o 15 % ve srovnání s manuálním řízením dopravy.
  • Zrychluje plánování tras až o 70 %.
  • Modul KPI poskytuje přehledné komplexní informace pro kvalifikovaná manažerská rozhodnutí.

Možnosti instalace

K dispozici je několik způsobu instalace:

  • Tasha poběží na našem serveru, vaši pracovníci k ní budou přistupovat prostřednictvím protokolu RDP nebo běžného webového prohlížeče. Tento režim je zpoplatněn.
  • Tasha poběží na vašem serveru, uživatelé k ní budou přistupovat prostřednictvím vnitřní sítě, protokolu RDP nebo webového prohlížeče. K instalaci a podpoře budeme potřebovat přístup na váš server.
  • Databázi Tashe instalujeme na vašem serveru, jednotlivé aplikace na počítačích uživatelů.
  • Databázi i aplikaci instalujeme na lokálních počítačích. Tento režim je velmi jednoduchý, vyžaduje ale manuální přenášení scénářů mezi uživateli.

Vyslechneme požadavky, zodpovíme dotazy, navrhneme optimální konfiguraci. Instalace neklade zvláštní nároky na HW a ni SW vybavení.

Podrobný popis implementace (PDF)

Základní funkce

Rychlé sestavení optimálních tras

Řešení budete mít v řádu minut při splnění všech nastavených podmínek.

Zohlednění uzavírek a hustoty provozu

Tasha denně aktualizuje dopravní omezení ze serveru Dopravniinfo.cz, zohledňuje dopravní špičky a velmi přesně odhaduje časy přejezdů.

Průběžná aktualizace map a vzdáleností

Proto (na rozdíl od konkurenčních systémů) aktualizujeme distanční matice s každou novou dávkou.

Více výjezdů na jedné lince

Tasha navrhne optimální počet výjezdů a vytěžení vozidel podle aktuálních možností expedice.

Propojení se sledováním vozidel

K dispozici je blesková kontrola rozdílů mezi plánovaným a skutečným nájezdem. Online sledování s aplikací EcoFleet.

Manuální nebo poloautomatický režim

Vytvořte trasy a linky sami a nechejte je Tashou zkontrolovat, nebo nechejte pracovat Tashu a posoudíte její návrhy.

Export dat k dalšímu zpracování

Data Tasha převádí do formátů XLS, PDF, XML nebo TXT, přes API je posílá do vašeho IS nebo je zapisuje do databáze.

Pokročilé geokódování adres a w3w

Tasha umožňuje rychlý převod adres na GPS souřadnice a kontroluje jejich relevanci. Poradí si i s what3words

Pokročilé funkce

Modul KPI Analýza ziskových a ztrátových zakázek

Dopravní náklady bleskově rozpočítané na zakázky, položky zboží, zákazníky, vozidla i řidiče. Zajímá vás cena za kilogram, paletu či závoz konkrétního salámu? Komplexní informace pro manažery tady a teď konfigurované na míru vašim potřebám. Plánování dopravy je doplněno o modul KPI, který komplexně vyhodnocuje veškeré klíčové náklady a rozšiřuje tak bázi pro manažerské rozhodování.

Modul Komunikace Rychlý proud informací od dispečera

Snadný export údajů o trase a časech příjezdů. Hromadné odesílání SMS zpráv a e-mailů zákazníkům, řidičům a skladům.

Rozšířené možnosti komunikace nabízí aplikace Ecofleet.

Modul Kurýr Nalezení nejlevnějšího způsobu doručení

Zasíláte zboží zákazníkům také kurýrními službami? Zavedeme jejich ceníky a srovnáme ceny s náklady na vaši vlastní dopravu. Ukážeme nejlevnější řešení.

Modul Mýtné Mýtné poplatky pod kontrolou

Plánování tras s ohledem na zpoplatněné úseky. Můžete je zakázat nebo povolit jen vybraným vozidlům.

Moduly jsou součástí základní instalace a nejsou zpoplatněny.

8 důvodů proč nastartovat Tashu

Tasha začne šetřit ze dne na den a nikdy už s tím nepřestane. Úspory jsou násobně vyšší než náklady na provoz Tashi. Naši klienti hlásí návratnost během 2–3 dnů.

  1. 100% provázanost s praxí

    Stavíme na dlouholetých zkušenostech, objektivních datech z operačních výzkumů a moderních heuristických algoritmech.

  2. Detailní personalizace

    Tashu zavádíme na míru podmínkám v konkrétní firmě. Neprodáváme krabicový produkt, ale adaptované a funkční řešení.

  3. Desktopové řešení pro výkon a bezpečnost

    Citlivá data máte na svých firemních discích. Výpočetní výkon je podstatně vyšší a zpracování bezpečnější než u webových aplikací.

  4. Vysoká rychlost výpočtu

    Kvalitní plán trasy Tasha spočítá během desítek vteřin až několika minut v závislosti na počtu objednávek a vozidel.

  5. Mimořádná flexibilita

    Velké množství parametrů pro vozidla i zakázky umožňuje plánování i za nestandardních podmínek.

  6. Pronikavá analýza

    Tasha účinně identifikuje problémové zákazníky, vozidla a dopravce. Umožňuje komplexní analýzu dopravních nákladů a dalších souvislostí.

  7. Nadstandardní servis

    Garantujeme bezkonkurenční zákaznickou podporu a vstřícnost v případě úprav nebo pomoci při plánování.

  8. Mimořádně rychlá návratnost

    Okamžité úspory až 15 % vrátí cenu aplikace během několika dní.

Zdá se vám Tasha příliš komplexní? Slyšíme i na menší dispečerské výzvy.

Kontaktujte nás

 

Řešíte expresní doručení velkého množství objednávek (same day delivery)? Seznamte se s aplikací Kira

Jak se s Tashou pracuje

Tasha je rychlá a přívětivá. Neunavuje zbytečnými úkony. Přijdete jí na kloub během několika hodin. Nejčastější procedury zvládnete na jedno kliknutí. Plánování dopravy nikdy nebylo jednodušší.

Seznam zakázek

Náhled zobrazení zakázek/objednávek po importu dat. Barevně rozlišené jednotlivé sekce – Informativní – údaje potřebné k nakládce, údaje potřebné k vykládce. Individuální možnost nastavení jednotlivých sloupců, jejich názvů a uspořádání, zobrazení ikon.

Seznam vozidel a pracovních pravidel

Náhled zobrazení vozového parku. Individuální možnost nastavení jednotlivých sloupců, jejich názvů a uspořádání, zobrazení ikon.

Seznam míst/adres a přiřazených GPS souřadnic

Náhled seznamu míst ke kontrole po převodu poštovních adres na souřadnice GPS. Sloupec RELEVANCE s barevným odlišením u adres, kde převod neproběhl na 100%. Možnost seřazení k rychlé kontrole výsledků a případné manuální úpravě. Možnost seřazení a porovnání adresy vstupní vs výstupní – geokódovaná. Individuální nastavení jednotlivých sloupců, jejich názvů a uspořádání, zobrazení ikon.

Výpočet řešitele

Náhled výpočtu řešitele. Dispečer má možnost sledovat průběh výpočtu, počet proběhlých iterací, vývoj řešení a přehledný graf. Samozřejmostí je možnost pozastavení řešitele v aktuální fázi, zobrazení řešení atd.

Přehled řešení optimalizovaných tras

Náhled řešení optimalizovaných tras. Přehledný seznam jednotlivých tras/vozidel včetně potřebných údajů ke každé trase – vytížení trasy jednotlivých kapacitních údajů (kg, objem, palety atd.), počty přiřazených zakázek, začátek a konec trasy, celkové hodnoty – km, Kč atd. Individuální nastavení jednotlivých sloupců, jejich názvů a uspořádání, zobrazení ikon.

Detail zobrazení řešení a manuální přidání zakázky na trasu/vozidlo

Náhled detailu zobrazení tras vzdušnou čarou s možností manuálního přidání neobsloužené zakázky z důvodu porušení nějaké podmínky. Ve vyvolaném okně je vidět seznam vozidel s výpisem konkrétní ceny, kolik bude stát přiřazení na jednotlivé trasy/vozidla a jaké podmínky se případně přiřazením poruší. Dispečer má nad tímto procesem absolutní kontrolu a systém mu okamžitě poskytuje zpětnou vazbu. Celý proces přiřazení se dá jedním klikem vrátit do původního stavu.

Cena

Kolik vás Tasha budu stát? Vždy výrazně méně, než kolik vám ušetří.

Cena desktopové aplikace Tasha závisí na počtu dispečerských pracovišť a průměrném denním počtu aktivních vozidel. Hradíte ji formou měsíčních poplatků (software jako služba SaaS)

Použijte prosím kalkulačku:

  1. Potáhněte za autíčko a nastavte průměrný denní počet obsluhovaných aut. Pokud se počty aut liší podle sezóny, nastavte průměrný denní počet v rámci celého roku.
  2. Máte-li dispečerských pracovišť, ze kterých provádítě plánování dopravy, víc, přidejte je a také u nich nastavte počty aut.
  3. Máte-li více než 30 vozidel nebo více než 5 dispečerských pracovišť, kontaktujte nás. Navrhneme cenu na míru vašim potřebám.
  4. Nejste si jisti jak cenu nastavit? Neváhejte nás kontaktovat, poradíme vám.
1
Tažením autíčka stanovte počet vozů
5 15 30 74 ?

5 000 Kč

bez DPH měsíčně

Cena desktopové aplikace Tasha závisí na frekvenci plánování, počtu dispečerských pracovišť, průměrném denním počtu aktivních vozidel. Hradíte ji formou měsíčních poplatků (software jako služba SaaS)

Co vše je součástí ceny licence:

  1. Analýza současného stavu a návrh řešení – zjištění všech podmínek plánování dopravy, sestavení návrhu řešení pomocí systému TASHA na míru zákazníka.
  2. Implementace – instalace a konfigurace.
  3. Interface – nastavení importu zakázek ze souboru/ERP, příprava a podpora ostrého provozu, úprava tiskových sestav, nastavení exportů (SMS, emaily řidičům, zákazníkům), nastavení KPI modulu.
  4. Servis systému a zákaznická podpora – nové verze systému a modulů, online podpora 8-16.
  5. Profesionální komerční mapové podklady HERE Technologies – denně aktualizované mapy pro osobní i nákladní vozidla doplněné i o dopravní uzavírky dostupné z informačního portálu ŘSD.
  6. Geokódovací služba – pro převod poštovních adres na GPS souřadnice.
  7. Školení – až 2 pracovní dny/12 hodin na místě u Vás či u nás. Případně také online za pomocí různých aplikací jako Zoom, Teamviewer apod.

Co není součástí ceny licence?

  1. Cestovní náklady – v případě osobní návštěvy místě zákazníka (školení, implementace, osobní asistence v prvních dnech ostrého plánování)
  2. Nocležné – v případě vícedenní návštěvy dle přímých doložených nákladů za nocležné
  3. Individuální vývojové práce – propojení s externími systémy, specifické práce na míru zákazníka apod.

Co je v ceně licence

Analýza současného stavu
Návrh řešení
Základní implementace
Ostrý test aplikace 1 měsíc
Podpora v pracovní dny 8–16
Servis a upgrady

Co není v ceně licence

  1. Cestovní náklady a nocležné v případě (vícedenní) osobní návštěvy techniků ve vašem sídle (školení, implementace, osobní asistence v prvních dnech ostrého plánování)
  2. Nadstandardní nastavení a individuální vývoj (propojení aplikace s externími systémy, specifické práce na míru)

Implementace

Testujte měsíc zdarma v ostrém provozu. Plaťte až z dosažených úspor.

 

Postup implementace

Nastavíme datový přenos a základní konfiguraci (1–7 dnů)

  • Aplikaci instalujeme lokálně, na našem nebo na vašem serverovém řešení.
  • Provedeme základní konfiguraci.
  • Doba provedení závisí na způsobu získání dat a odezvě vašich podnikových IT systémů.
    V ideálním případě ji lze provést za 1–2 dny.

Instalujeme aplikaci (2 hodiny)

  • Instalaci lze zahájit ihned po dokončení datového přenosu.
  • Možná je i vzdálená instalace s komunikací přes TeamViewer.
  • Vedle Tashi instalujeme MS SQL Server Express (zdarma do 10 GB).
  • Instalace končí testem datového přenosu.

Školíme (4–6 hodin)

  • Nabízíme školení v našem školicím středisku u Valašského Meziříčí nebo přímo na vašem pracovišti.
  • Školení je bezplatné, účtujeme pouze příp. cestovní náhrady školitelů.
  • Absolventi školení budou schopni zahájit testovací provoz.

 

Běží bezplatný testovací a zkušební provoz (1 měsíc)

  • Aplikace běží na ostrých datech.
  • Pokračuje nastavování parametrů aplikace.
  • Dochází k drobným úpravám aplikace.
  • Pokračuje intenzivní zákaznická podpora.
  • Na konci období je systém je připraven k rutinnímu provozu.

Přecházíte na placenou verzi

  • Pokud vám aplikace vyhovuje, plynule přejdete do placeného režimu.
  • Veškerá podpora a aktualizace jsou zahrnuty v ceně licence (měsíční splatnost). Neúčtujeme žádné další platby.
  • Pokud aplikace nevyhovuje, testovací provoz je ukončen bez dalších závazků na vaší straně.

[!] Pro úspěšnou implementaci a dodržení harmonogramu je klíčová součinnost vašich dispečerů a IT pracovníků.

[!] Veškeré technické informace k aplikaci Tasha najdete na wiki.solvertech.cz.

Cena za implementaci

Základní instalace a nastavení produktu jsou bezplatné.

Doplňkové služby jsou zpoplatněny. Práce je účtována v man-days nebo v hodinové sazbě. Ceny se odvíjejí od časové náročnosti požadavků. Kalkulaci zpracujeme na základě analýzy potřeb.

  • Sazba za man-day (MD): 13 840 Kč
  • Sazba za hodinu: 1730 Kč

Datový přenos

  • Nastavení REST API import IS > Tashado 2 MD
  • Nastavení REST API export Tasha > ISdo 2 MD
  • Database IO import IS > Tashado 2 MD
  • Database IO export TASHA > ISdo 2 MD

Reporty

  • První konzultace a návrh KPI reportudo 1 MD
  • Aktualizace KPI reportůhodiny dle skutečnosti
  • Tiskové reporty, které se přímo netýkají tras (pro vrátnici, sklad nebo expedici, štítky)hodiny dle skutečnosti

Modul Kurýr

  • Nastavení ceníků v aplikaci Tashado 2 MD
  • Aktualizace ceníku externích přepravhodiny dle skutečnosti

GPS sledování

  • Propojení s nepodporovaným poskytovatelem sledování do 2 MD

Autonomní provoz

  • Automatický import, export a updatedo 5 MD
  • Update KPI do 1 MD
  • Update sledování vozideldo 1 MD

Tasha pomáhá 100+ dopravcům v Česku i v zahraničí.

logo alza.cz
logo Mall. cz
logo košík.cz
logo hruška
logo krásno
logo florea
logo Zásilkovna

Jak s Tashou začít

Nasazení Tashi je rychlé a bezproblémové.

ikona se šroubovákem a instalatérským klíčem

Kompletní instalace v naší režii

Podle dohody nainstalujeme na místě, nebo vzdáleně. Minimalizujeme nároky na vaše IT.

ikona s šipkami do prava a do leva

Hladký tok vašich dat

Napojíme se na všechny zdroje dat, postavíme chybějící datové můstky.

ikona člověka

Osobní asistence při implementaci

V prvních dnech asistujeme při plánování osobně, v dalších dnech pomocí sdílené obrazovky.

ikona tachometru

30denní ostrý test zdarma

První měsíc nabízíme paralelní ověřovací provoz s ostrými daty, všemi funkcemi a technickou podporou našich pracovníků zdarma.

Pořiďte si Tashu a začněte ihned šetřit

Je to jednoduché:

  1. Domluvme si schůzku.
  2. Přijedeme, vyslechneme, zanalyzujeme, představíme řešení, zodpovíme otázky.
  3. Nainstalujeme a zprovozníme Tashu, naimportujeme ostrá provozní data.
  4. 30 dnů budete kompletní Tashu používat bezplatně.
  5. Budete-li spokojeni, plynule přejdete do placeného režimu. Žádná data se neztratí.
  6. Po celou dobu vám budeme k dispozici radou i pomocí.

Máte otázky?

Volejte 775 865 185 nebo použijte chat.

Zrychlete, zlevněte. Vydělejte víc.

    Vaší zprávě se budeme co nejdříve věnovat.