Článek   22. 7. 2015 My nejsme Prazdroj a nevozíme tatranky

Co budí největší obavy zákazníků z přechodu na nový systém plánování dopravy? Zohlednění jejich jedinečných podmínek. Je to ale opravdu takový problém?
z 62 otázek
Zrušit filtr

Specifická logistika není překážka

Zákazníci na prezentaci aplikace Tasha říkají: Naše specifická logistika má takové množství výjimek, že je nikdo nikdy nedokáže podchytit; nejméně pak počítač.

Do jisté míry mají pravdu. Jen sám klient ví, co od rozvozů čeká a s čím vším musí při plánování počítat. Počítač je pouhý stroj, který udělá jen to, co mu nařídíte. Pokud tedy máte špatně stanovený čas závozu, počítač to vezme jako fakt a zakázku klidně obslouží i ve dvě ráno. Relevance vstupních dat a podmínek je proto velmi důležitá.

Teorie vs. praxe

V praxi se setkáváme s existencí obrovského množství podmínek, které omezují rozvoz. Nejčastěji se týkají času závozu. Většina z nich je ale spíš přáním než tvrdým omezením. Všechny nesrovnalosti se vyřeší během implementace, a to rekonstrukcí stávajícího rozvozu. Ve spojení s daty z GPS sledování jde o velmi silný nástroj.

Tasha pracuje při optimalizaci s mnoha parametry. I proto jsme schopni přizpůsobit se všem individuálním zadáním. Například u firem rozvážejících velkoobchodní zboží je zpravidla třeba řešit nejen objem, ale i hmotnost zboží. Kilo borůvek zabere méně místa než kilo toaletního papíru.

Pružnost řešení

Jelikož Tashu vyvíjíme, můžeme na přání našich zákazníků reagovat velmi pružně. S trochou nadsázky — neexistuje rozvozní problém, na který bychom neměli metr. Důležitá je součinnost a chuť pustit se i do zdánlivě těžko řešitelných úkolů. Společnými silami ale můžeme projekt posunout za hranice vašich očekávání. Odměnou vám bude uspokojení z dobře provedené práce, snížení dopravních nákladů a úspora času potřebného ke každodennímu plánování rozvozů.

Spusťte svoji digitálni revoluci ještě dnes.

Uvidíte, jak sametová může být.

Kontaktujte nás

Toto je naše pomoc vaší dopravě

Naše produkty

Zrychlete, zlevněte. Vydělejte víc.

    Vaší zprávě se budeme co nejdříve věnovat.