Zkušenosti s implementací logistických informačních systémů nás učí, že ďábel vězí v detailu. Proto našim zákazníkům nabízíme produkt Health check, školení, které pomáhá zvýšit přínos aplikace Tasha pro řízení vašich logistických procesů.
Z debaty na školeních obvykle vzejde řada témat významných pro optimalizaci rozvozů a zvyšování jejích přínosů. Témata, která nebudeme moci uzavřít hned, přetavíme do úkolů pro další období. Vznikne prostor i pro všeobecné konzultace logistiky, jejích trendů a problémů.
Školení Health check nabízíme ve třech podobách.
Školení probíhá on-line a telefonicky. Pracovník Solvertechu zodpovědný za implementaci vaší aplikace s vámi projde celý proces plánování, seznámí se s vašimi aktuálními potřebami, vstřebá nové souvislosti a navrhne možná zlepšení jak ve vašich procesech, ta k v aplikaci Tasha.
Parametry školení
Konzultace proběhne u vás ve vámi zvoleném termínu. Náš senior konzultant provede kompletní revizi nastavení aplikace Tasha a analýzu logistických procesů souvisejících s plánováním tras. Výstupem bude zpráva o aktuálním nastavení a kontrole klíčových parametrů, metrik, vozového parku a mapových podkladů. Součástí konzultace může být i rozšířené nastavení aplikace Tasha nebo nastavení modulu KPI.
Parametry školení
Dvoudenní školení proběhne u nás v Solvertechu, na idylické samotě ve valašských kopcích. Má podobu intenzivního denního workshopu pro 1–4 osoby. Ubytování a občerstvení je zahrnuto v ceně školení. Co je na programu?
Revize nastavení systému TASHA
Revize práce se systémem Tasha
Reporting, KPI
Novinky a trendy v plánování a optimalizaci dopravy
Parametry školení
Školením, ať už online, ve firmě klienta nebo u nás v Zašové, prošlo několik našich zákazníků. Někteří je využívají pravidelně jako příležitost reagovat na změny procesů či technologií používaných ve spedici a správě vozového parku.
Jozef Kviatkovský, obchodní ředitel ze společnosti Ekvia, zhodnotil dva intenzivně prožité dny na Valašsku takto:
„Vďaka dobrej organizácii v nádhernom prostredí, ústretovosti, otvorenosti a vysokej profesionalite sme mali veľmi príjemnú pracovnú a kreatívnu atmosféru, kde sme sa mohli detailne venovať operatívnym problémom a hľadať ich riešenia. Mnohé z nich sme buď vyriešili na mieste, alebo sme si určili cesty riešenia. A aj vďaka tomu je pre nás práca s Tashou o niečo jednoduchšia. Tiež oceňujeme vylepšenia a odborné rady, ktoré ste nám dali počas workshopu. Veľmi nás zaujali aj pripravované novinky, hlavne mobilná aplikácia Freya. Myslíme si, že táto aplikácia môže byť nie len prínosom na zefektívnenie práce dispečera, ale aj skvalitnenie služieb pre našich zákazníkov. Sme presvedčení, že tento workshop bol pre nás prínosom a keď bude vhodná príležitosť, opäť ho zopakujeme.“
Napište nám na info@solvertech.cz nebo zavolejte +420 775 865 185. Podáme vám další informace a rovnou můžeme dohodnout formát i termín školení. Přispěje ke zjednodušení procesů a zkvalitnění výstupů. Posoudíme další užitečné funkcionality aplikace Tasha i možnosti jejího rozšíření.