Mobilní aplikace
Mobilní aplikace, která ruší vzdálenost mezi dispečerským stanovištěm a kabinou řidiče. Jedním kliknutím odešlete pokyny z Tashi do mobilních telefonů či tabletů řidičů.
Stejně snadno zjistíte, co se na trase děje právě teď. Takhle to má zařízeno vševědoucí Bůh.

Komu má Mobilní aplikace sloužit
Každému, kdo vyžaduje plnohodnotnou a snadnou komunikaci mezi dispečerem a řidičem.
Přínos pro management a dispečery
- Zvýšení flexibility a kapacity dispečinku
- Snadná a rychlá koordinace řidičů
- Okamžité odeslání úkolů a jejich změn řidiči
- Dokonalý přehled o poloze vozidel, úkolech a plnění
- Okamžitý přístup k časům nakládek a vykládek, předávacím protokolům nebo fotografiím poškozeného zboží
- Možnost zápisu poznámky
- Možnost záznamu o počtu vrácených obalů
- Urychlení fakturace
Přínos pro pracovníky zákaznické podpory a fakturanty
- Dokonalý přehled o poloze vozidel na trasách
- Znalost časů příjezdů
- Přehled (ne)doručených položek a zakázek
- Urychlení přísunu potvrzených dodacích listů, urychlení fakturace
Přínos pro řidiče v terénu
- Dokonalý popis trasy, zakázek a zákazníků
- Bleskové spuštění navigace na prověřenou GPS souřadnici
- Radikální snížení papírové administrativy za volantem
- Rychlé spuštění hovoru s konkrétním zákazníkem
- Možnost zápisu poznámky a pořízení fotografie k zakázkám
- Více klidu za volantem
Jak Mobilní aplikace funguje
Princip
mobilní aplikace od společnosti Ecofleet zásadně usnadňuje komunikaci mezi dispečerem a řidičem. Dispečer pracuje s plánovací aplikací Solvertech Tasha a webovou aplikací Ecofleet, řidič s mobilní aplikací Ecofleet. Ecofleet zásobuje dispečera informacemi o aktuální poloze vozidla (řidičova telefonu) a stavu zakázky, řidiče o úkolech, adresách a trasách k nim. Obě strany tak udržuje v nejužším kontaktu s realitou.
Nejčastější situace, ve které Ecofleet exceluje:
- Rychlé spuštění navigace k zákazníkovi
- Eliminace papírových seznamů tras
- Fotografická dokumentace poškozených balíků pro potřeby reklamace
- Evidence sběru obalových materiálů
- Rychlý přehled o (ne)doručených zásilkách na trase
- Okamžité odeslání předávacích protokolů a dodacích listů urychluje fakturaci
Propojení aplikací Tasha a Ecofleet
Dispečer exportuje naplánovanou trasu z aplikace Tasha do mobilní aplikace nainstalované v mobilním zařízení řidiče jediným kliknutím. Pak může ve své webové aplikaci Ecofleet sledovat, jaká se situace v terénu vyvíjí, a případně do ní zasáhnout: úkoly pozměnit, upravit, přidat nebo odebrat. Každá změna odesílá druhé straně automatickou notifikaci, takže ji nelze přehlédnout.
Řidiči se zobrazují úkoly v pořadí, v jakém je má plnit. Kliknutím může spustit navigaci nebo zahájit hovor s dispečerem či zákazníkem. Snadné je načtení EAN a QR kódů, odeslání informací o převzetí obalových materiálů, pořízení a odeslání dokumentačních fotografií, vyplnění předávacího protokolu nebo dodacího listu, jeho podpis a následné zaslání na e-mail zákazníka nebo vlastního fakturační oddělení.
Aplikace data prezentuje tak, aby s nimi dispečer i řidič mohli okamžitě a bez problémů pracovat.
Fungování v terénu vyžaduje mobilní datové připojení. Datový přenos je šifrovaný. Denní objem přenesených dat závisí na typu dokumentace (fotografie), obvykle se jedná o jednotky megabytů.
Možnosti instalace
Mobiílní aplikace EcoFleet lze k aplikaci Tasha dokoupit kdykoliv. Instalaci provedeme do týdne od vaší objednávky.
8 důvodů pro mobilní aplikaci
Úspory
Snížení nákladů na komunikaci dispečer-řidič a řidič-zákazník, konec papírování.
Kompletní přehled úkolů
Podrobný seznam objednávek v optimalizovaném pořadí.
Záznam činností
Perfektní přehled o stavu úkolů, časová a geolokační stopa, automatický zápis času a souřadnic úkonů, kniha jízd.
Vymezení povolených / zakázaných oblastí
Plus automatická zpráva dispečerovi při jejich opuštění/narušení.
Fotodokumentace
Možnost připojení fotografií k zakázkám, např. dokladů o předání či poškození zboží.
Navigace do cíle
Rychlé spuštění Google Maps, Waze, Apple Maps, HERE WeGo, Sygic a dalších navigačních aplikací.
Automatické reporty
Odeslání protokolů a dodacích listů zákazníkovi, fakturaci nebo dispečerovi. Rychlejší zúčtování zakázky.
Personalizace
Nastavení vlastních formulářů, stavů úkolů nebo názvů tlačítek (placená úprava).
Cena
Za používání aplikace Ecofleet platíte měsíční poplatek podle rozsahu služeb a počtu účtů (uživatelů/mobilních zařízení).
Task manager + GPS sledování
Účet uživatele je registrován na konkrétní zařízení.
400 Kč / 1 účet
Administrace
Jeden administrátorský a dva uživatelské účty do webové aplikace pro správu rolí nebo zákaznickou podporu.
zdarma
Jednorázový poplatek za instalaci a nastavení
Založení a nastavení uživatelských účtů, vytvoření individuálních formulářů, propojení systému Tasha s aplikací Ecofleet, zaškolení uživatelů.
5000 - 10000 Kč
Nastavení reportu do pdf souboru
Nastavení reportu (předávacího protokolu) do pdf souboru (při dokončení úkolu) a zaslání na administrativní emaily a email zákazníka.
10000 Kč
Nabízíme individuální nastavení specifických údajů a doplňkových funkcí, tvorbu reportů, definice oblastí, datové můstky do externích systémů apod.
Jak Mobilní aplikaci implementovat
O všechno se postaráme, ovládání vysvětlíme.
Pohodlná instalace
Ecofleet nastavujeme vzdáleně. Aplikaci do mobilů si stáhnete z Google Play/App Store.
Hladké propojení se systémem Tasha
Ecofleet navazuje tam, kde Tasha končí. Propojení nechejte na nás.
Zaškolení
Osobně nebo online.
7denní test s ostrými daty zdarma
Dva účty pro řidiče, jeden pro dispečera. Funkce Task Management včetně sledování GPS. Vyzkoušejte a v klidu se rozhodněte.
Usnadněte kontakt dispečera s řidiči
Je to jednoduché:
- Domluvme si schůzku.
- Přijedeme, Mobilní aplikaci představíme a zodpovíme otázky.
- Vzdáleně vše nainstalujeme a provážeme se systémem Tasha.
- 7 dnů budete bezplatně užívat a analyzovat.
- Po 7 dnech můžete užívání bezplatně ukončit, nebo v něm plynule pokračovat.
- Po celou dobu vám budeme 100% k dispozici radou i pomocí.
Máte otázky?
Volejte 775 865 185 nebo použijte chat.