Případová studie Maloobchodní síť Hruška

Maloobchodní síť Hruška spol. s r.o. je největší maloobchodní síť v ČR s obratem 9 mld. Kč., více než 640 prodejen, které zásobuje přes 100 vozidel.

z 4 otázek
Zrušit filtr

“U většího počtu aut je velkým plusem úbytek práce pro dispečera, pro kterého je důležité vědět kolik do aut naloží palet na daný rozvoz a podle toho může přidávat nebo ubírat jednotlivé zakázky, aniž by nad tím musel přemýšlet jak jednotlivá auta poskládat. Váhově auta nepřeložíme, o to se stará program.”

Vstupní podmínky:

  • Každodenní rozvoz (3 sklady, 120 vozidel, 700 prodejen, různorodé zboží)
  • Trasy plánují dispečeři
  • Najímají si vozy a řidiče od dopravců

Úkol pro Tashu:

  • Snížit poměr náklady na dopravu / obrat
  • Potlačit lidský faktor při preferování dopravců
  • Zachovat vysokou úroveň zákaznického servisu
  • Přesné podklady pro fakturaci externí dopravy

Řešení:

  • Využití komplexního cenového modelu
  • Zahrnutí omezení (omezení v centrech měst, nakládací vlny, auta začínající/končící mimo depo)
  • Komplexní rozvozní plán (převoz, svoz, cross-dock)
  • Možnost kontroly plnění plánu Různorodé zboží
  • Snadné reportování odchylky naplánované a ujeté trasy

Výsledek:

Úspora

SkladObdobíÚspora %Úspora Kč
Sklad 13 roky3,80 %1 mil.
Sklad 22,5 roku6 %0,7 mil.
Sklad 31,5 roku5,2 %
  • Téměř nulové náklady na zavedení
  • Žádná zásadní změna organizace práce
  • Zrychlení práce dispečerů
  • Férové přiřazování tras

Klient využil těchto našich služeb

Naše produkty