mýto

Mýto bolo miesto, na ktorom sa vyberalo mýtny poplatok. Mnohí sa Vysokému Mýtu iste oblúkom vyhýbali. Dnes mýto vyberá štát s pomocou mýtnych brán. Platia ho vozidlá s hmotnosťou presahujúcou 3,5 tony. Výška mýta sa stanovuje podľa typu vozidla, počtu náprav, emisnej triedy alebo času prejazdu mýtnou bránou. Ako je možné nákladom za mýto čeliť… View Article

17. 03. 2017

Mýto bolo miesto, na ktorom sa vyberalo mýtny poplatok. Mnohí sa Vysokému Mýtu iste oblúkom vyhýbali. Dnes mýto vyberá štát s pomocou mýtnych brán. Platia ho vozidlá s hmotnosťou presahujúcou 3,5 tony. Výška mýta sa stanovuje podľa typu vozidla, počtu náprav, emisnej triedy alebo času prejazdu mýtnou bránou. Ako je možné nákladom za mýto čeliť optimalizáciou dopravy, priblížime v týchto článkoch.

Další články

  • 21. 12. 2018

    PF19

    Přejeme Vám krásné Vánoce a ať je Vaše cesta rokem 2019 bez uzavírek, omezení, bloudění a výmolů!

  • 12. 03. 2018

    Podporujeme mládež

    Stejně jako loňský rok, tak i letos jsme přispěli dětskému turistickému oddílu Zlaté šípy na celoroční činnost.

  • 20. 09. 2017

    Tasha​ ​zvládá ​what3words.​ ​K čemu to je?

    Je konec srazům pod ocasem (koně svatého Václava)? Budeme se nově scházet na pebble.rudder.visits?

  • 17. 04. 2017

    Tasha šetří 25.000 tun CO2 ročně (a nějaké ty miliony k tomu)

    Ještě nedávno vyvolávala myšlenka na "udržitelný rozvoj" kožní problémy mnoha majitelům tzv. racionálního myšlení. A hle, dnes ho častěji než na zelených transparentech nacházíme v podnikových strategických dokumentech. Co se stalo?

30 dní zdarma

Vyzkoušejte Tashu na vlastní kůži. S plnou podporou a servisem. Bez rizika.

Vyzkoušet Tashu

Odebírejte náš newsletter

A dostanete jednou za měsíc novinky z oboru.

Potřebujeme potvrdit vaší emailovou adresu. Pro dokončení přihlášení, prosím, klikněte na odkaz, který jsme vám zaslali emailem.

Blogujeme o plánování dopravy